ΓΛΩΣΣΑ
1. Γράφουμε Ορθογραφία
Να πας να μάθεις την τέχνη, να γίνεις ραφτόπουλο, να βγάζεις το ψωμί σου.
Γράφουμε και ρήματα σε -άβω και - αύω
2. ΒΜ ο τίτλος του κειμένου, σελ. 12, άσκ. 1
3. ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ σελ 36 ασκ. 1 και 2 - τα λέμε προφορικά
Μου αφήνουν τα τετράδια εργασιών για έλεγχο.
Στον παρατατικό
Όταν ....................... (γυρνώ) στο σπίτι κουρασμένος από τη δουλειά του
ραφτάδικου, ................................................ (φέρνω) στον νου μου την εικόνα του
παππού, τότε που....................... (είμαι) μικρός. Όταν ........................... (ανοίγει) η
πόρτα και ........................ (μπαίνει) στο σπίτι μας ο παππούς, εγώ .........................
(τρέχω) στην αγκαλιά του και τον ........................................... (παρακαλώ) να μου
διηγηθεί παλιές ιστορίες. Κι εκείνος ποτέ δε μου ................................... (χαλάει)
χατίρι. ................................... (ταξιδεύουμε) με τη φαντασία μας σε χώρες μακρινές,
................................ (ζούμε) απίστευτες περιπέτειες ώρες ατέλειωτες. Και τα ταξίδια
συνεχίζονταν ακόμη κι όταν ο ύπνος μού
......................................... (κλείνει) τα μάτια.
Συμπλήρωσε τώρα τα λόγια του ραφτόπουλου τοποθετώντας τα ρήματα των
παρενθέσεων στον Αόριστο.
Όταν ..................... (γυρνώ) στο σπίτι κουρασμένος από τη δουλειά του
ραφτάδικου, ............................... (φέρνω) στον νου μου την εικόνα του παππού,
τότε που ................... (είμαι) μικρός. Μια μέρα .................................... (ανοίγει) η
πόρτα και ............................. (μπαίνει) στο σπίτι μας ο παππούς. Εγώ .........................
(τρέχω) στην αγκαλιά του και τον ................................. (παρακαλώ) να μου διηγηθεί
παλιές ιστορίες. Κι εκείνος δε μου .............................. (χαλάει) χατίρι. ..............................
(ταξιδεύουμε) με τη φαντασία μας σε χώρες μακρινές, ........................ (ζούμε)
απίστευτες περιπέτειες ώρες ατέλειωτες. Και τα ταξίδια συνεχίστηκαν ακόμη κι όταν
ο ύπνος μού ................................ (κλείνει) τα μάτια.
36
Στον αόριστο
Όταν ..................... (γυρνώ) στο σπίτι κουρασμένος από τη δουλειά του
ραφτάδικου, ............................... (φέρνω) στον νου μου την εικόνα του παππού,
τότε που ................... (είμαι) μικρός. Μια μέρα .................................... (ανοίγει) η
πόρτα και ............................. (μπαίνει) στο σπίτι μας ο παππούς. Εγώ .........................
(τρέχω) στην αγκαλιά του και τον ................................. (παρακαλώ) να μου διηγηθεί
παλιές ιστορίες. Κι εκείνος δε μου .............................. (χαλάει) χατίρι. ..............................
(ταξιδεύουμε) με τη φαντασία μας σε χώρες μακρινές, ........................ (ζούμε)
απίστευτες περιπέτειες ώρες ατέλειωτες. Και τα ταξίδια συνεχίστηκαν ακόμη κι όταν
ο ύπνος μού ................................ (κλείνει) τα μάτια.
_______________________
Νέο μάθημα
1. ΒΜ σελ 12, άσκηση 2 - γράφουμε τίτλους για τις ιστορίες του παππού
Η χώρα που ψήνει ο ήλιος το ψωμί
Η χώρα των Σκυλοκέφαλων
Η βασιλοπούλα και το ραφτόπουλο
Η γοργόνα
Ο αφαλός της θάλασσας
Οι μαρμαρωμένοι άνθρωποι
2. ΤΕΤΡ. ΕΡΓΑΣΙΩΝ σελ 37
Γράφουμε το δικό μας παραμύθι
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ:
ΒΜ σελ 14 ασκήσεις 3, 4, 5 και 6.
Η 6 είναι η ορθογραφία. Την αντιγράφουμε στο πρόχειρο 3 φορές.
Αύριο Ανθολόγιο... σελ. 160 "Παππούς και εγγονή"
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
ΒΜ η 43 ενότητα, σελ. 104 και 105 - Η συμμετρία
ΤΕ σελ 40 και 41
Αν δεν προλάβουμε κάποιες ασκήσεις, θα τις ολοκληρώσουν στο σπίτι.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΒΜ σελ. 43 και 44
Μπορούμε να προχωρήσουμε και στις επόμενες δύο σελίδες ανάλογα με τις δυνατότητες των παιδιών. (σελ. 45 και 46)
Εποπτικά μέσα: Ο χάρτης της Πατριδογνωσίας, ο Γεωφυσικός χάρτης της Ελλάδας, Άτλαντες
ΤΕ σελ 12 άσκ 5 - σελ. άσκ. 9 (πορθμός ή ισθμός;)
άσκ 6 στη σελ 13, χάρτης υπνοδωματίου τους - στο σπίτι
επίσης οι ασκήσεις 2 και 3 στη σελίδα 15
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.